PhDr. Leona JOCHMANNOVÁ, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585633527

Katedra psychologie

Filozofická fakulta

Vodární 6

3.03

Odborný asistent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
pondělí 09:45–10:45 3.03 pokud možno po předchozí domluvě e-mailem
VYBRANÉ PUBLIKACE
Charvát M., Jochmannová L., Sluková PZ., Šucha M., Viktorová L., Palová K., Gergely O., Obereignerů R., Rumlerová T., Petrová E. Překážky a stereotypy v distanční psychosociální péči z pohledu poskytovatelů služeb. 2022. (PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER)
ČLÁNEK
Gergely O., Mazalová R., Štýbnar M., Hlavinka A., Goodfellow N., Scott M., Fleming G., Jochmannová L., Stanke L. Patients’ UX Impact on Medication Adherence in Czech Pilot Study for Chronically Ill. Behavioral Sciences. 2024.
Jochmannová L., Charvát M., Sluková PZ., Šucha M., Viktorová L. The decline in the provision of psychosocial services during the COVID-19 pandemic and the barriers to moving to online forms of care from providers' perspectives. Italian Journal of Psychology and Occupational Health. 2023.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Jochmannová L. ADHD – SHODY A ROZDÍLY S NÁSLEDKY TRAUMATU U DĚTÍ. In Hudečková V., Brindzák P., Smiková E., Škoviera A. (Eds.) Križovatky XI ADHD – móda alebo fakt? Náročné situácie vo výchove, prevýchove a resocializácii. 2020.
Jochmannová L. Důsledky a projevy traumatu u dětí. In Vargová M., Janček J., Barkasi R., Kaščáková N., Czarnecki P., Vansač P., Mikloško J., Barkasi D. (Eds.) ZBORNÍK z odbornej konferencie s medzinárodnou účasťou „TRAUMA V DETSTVE ... ČO ĎALEJ?“. 2020.
KNIHA - CELEK
Kimplová T., Jochmannová L., Svoboda J. Psychologie rodiny. 2023.
Jochmannová L., Gergely O., Charvát M., Obereignerů R., Palová K., Sluková PZ., Šucha M., Viktorová L., Bosá K., Brzobohatý R., Buriánová V., Cirbusová M., Doleček Z., Hlavinka A., Chudárková P., Chudobová J., Klementová P., Kolář M., Nilius P., Ohřálová M., Paprsteinová L., Petrová E., Rumlerová T., Staníková M., Stanke L., Štýbnar M., Valentová I., Vojtíšková M., Wünschová P. Péče on-line v psychosociálních oborech. Možnosti, limity, rizika. 2022.
Jochmannová L., Kimplová T., Palová K., Pešoutová M., Šucha M., Plevová I., Bártek M., Kvardová M., Krasniqi E., Cakirpaloglu P., Tomášková R., Pipová H., Aigelová E., Suchá J., Sluková PZ., Procházka R., Svoboda J., Puc J., Stanke L., Štýbnar M., Hlavinka A., Gütter Z., Pechová O., Rumlerová T., Kupka M., Verný I. Psychologie zdraví. Biologické, psychosociální, digitální a spirituální aspekty. In Jochmannová L., Kimplová T., Elavsky S., Raszka M., Růžička M. (Eds.) 2021.
Němcová L., Svoboda J. Krizové situace výchovy a výuky. 2015.
KAPITOLA V KNIZE
Němcová L. Diagnostika traumatu u dětí. In Matoušek O. (Eds.) Dítě traumatizované v blízkých vztazích: manuál pro profesionály a rodiny. 2017.
Jochmannová L., Matoušek O. Obecné zásady podpory a terapie. In Matoušek O. (Eds.) Dítě traumatizované v blízkých vztazích: manuál pro profesionály a rodiny. 2017.
Němcová L. Rizika spojená s podporou a terapií. In Matoušek O. (Eds.) Dítě traumatizované v blízkých vztazích: manuál pro profesionály a rodiny. 2017.
ABSTRAKT
Tanabe H., Tokuyama M., Jochmannová L. Supporting traumatized children in social care: The “ADHD” label defocusing attachment problems. In GEWIRTZ A. (Eds.) International Journal of Psychology. 2023.
CERTIFIKOVANÁ METODIKA
Sluková PZ., Jochmannová L., Gergely O., Palová K., Petrová E., Rumlerová T., Charvát M., Valentová I. Metodika videokonferenčního kontaktu pro oblast sociálních služeb. 2022.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Jochmannová L., Charvát M., Viktorová L., Sluková PZ., Gergely O., Obereignerů R., Palová K. Možnosti on-line psychosociální péče pro situace omezeného přímého kontaktu – výsledky výzkumu. 2022.
Jochmannová L. Tělo, duše a neurobiologie. 2019.
Němcová L. Stres a zdroje v životě. 2015.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Jochmannová L., Štýbnar M., Stanke L., Hlavinka A., Sluková PZ., Palová K., Viktorová L., Charvát M. Webinář Telemedicína v psychologii. 2020.
Hřivnová M., Rašková M., Hrubá K., Němcová L., Růžička M., Nejedlá M., Slaná-Reissmannová J., Sofková T. Vánoce a zdraví 2016. 2016.
Hřivnová M., Hrubá K., Rašková M., Chrásková M., Němcová L., Procházková L., Nejedlá M. Vánoce a zdraví 2015. 2015.
PROJEKT
Kňažek G., Jochmannová L., Šmahajová V., Gergely O., Komrska Š., Lenghart D., Schmidtová N., Murínová M. Gendrová dysfória u detí a adolescentov. Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, Studentská grantová soutěž IGA. 2024.
Jochmannová L., Sluková PZ., Palová K., Charvát M., Obereignerů R., Viktorová L., Šucha M. TL04000033 Možnosti on-line psychosociálnı́ péče pro situace omezeného přı́mého kontaktu. TA0 TAČR. 2020.
ZPRÁVA
Rumlerová T., Jochmannová L. Kvalitativní výzkum LOCIKA - 2.fáze. 2021.
Rumlerová T., Jochmannová L. Kvalitativní výzkum s dětmi v centru LOCIKA. 2020.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Úvod do práce s klientem PCH/BUPK ZS 1
Úvod do práce s klientem PCH/BUPK ZS Se 1
Trauma v kontextu psychologie PCH/MTKP ZS Se 1
Trauma v kontextu psychologie PCH/MTKP ZS 1
Psychoterapie dětí 1 PCH/NPD1 LS 4
Psychoterapie dětí 2 PCH/NPD2 ZS 4
Úvod do práce s klientem PCH/DUPK ZS Se 2
Úvod do práce s klientem PCH/DUPK ZS 2
Trauma v kontextu psychologie PCH/NTKP ZS 2
Trauma v kontextu psychologie PCH/NTKP ZS Se 2
Psychoterapie dětí 1 PCH/MPD1 LS 1
Psychoterapie dětí 1 PCH/MPD1 LS Se 1
Psychoterapie dětí 2 PCH/MPD2 ZS Se 2

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)