Mgr. Kateřina Palová, Ph.D.
Adresa:
Vodární 6
Místnost:
3.07
Pracovní zařazení:
Odborný asistent
Konzultační hodiny:
Pravidelné | Místnost: | Poznámka: | |
---|---|---|---|
– | 3.07 | Pro domluvení konzultace použijte tento odkaz: https://calendly.com/katerina-palova/konzultace - vzhledem k aktuální situaci probíhají KONZULTACE ONLINE, informace budou upřesněny emailem. |
ČLÁNEK
Palová K., Šmahaj J.
Práce školního psychologa se třídou na základních školách.
E-psychologie: Elektronický časopis ČMPS.
2020.
Seitl M., Dočkalová J., Dostál D., Kolařík M., Hasoňová V., Palová K., Hniličková K.
Standardizace počtu odpovědí v Zulligerově testu: první krok při vývoji nového evidence-based systému.
E-psychologie: Electronic Journal of CMPS.
2018.
Palová K., Smékalová E., Faastová D., Chobotská T.
Program Druhý krok jako podpora rozvoje tvořivosti a sebepojetí dětí mladšího školního věku.
Psychologie a její kontexty.
2017.
Smékalová E., Palová K.
Sociálnì-emocionální učení na českých školách a preventivní program Druhý krok.
Adiktologie.
2016.
Palová K., Kolařík M.
Motivace k mimoškolní práci s dětmi a mládeží.
Paidagogos.
2015.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Šmahaj J., Palová K.
ŠKOLNÍ PSYCHOLOGOVÉ A SOCIÁLNĚ-EMOCIONÁLNÍ UČENÍ.
In Maierová E., Viktorová L., Dolejš M., Dominik T. (Eds.)
PHD EXISTENCE 2020 ČESKO-SLOVENSKÁ PSYCHOLOGICKÁ KONFERENCE (NEJEN) PRO DOKTORANDY A O DOKTORANDECH.
2020.
Smékalová E.
ZAČÁTKY PRÁCE S PRIMÁRNĚ PREVENTIVNÍM PROGRAMEM DRUHÝ KROK V ČR.
In Palová K., Gajdošová E. (Eds.)
Škola v kontexte psychológie zdravia a pozitívnej psycholoógie.
2016.
KNIHA - CELEK
Kirchmayer Z., Palová K., Burda J.
Myslím sám za sebe: Kritické myšlení v neformálním vzdělávání.
2020.
ABSTRAKT
Smékalová E., Palová K.
Rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí prostřednictvím preventivního programu Druhý krok.
In Šejvl J. (Eds.)
XII.ročník česko-slovenské konference Primární prevence rizikového chování.
2016.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Jochmannová L., Viktorová L., Charvát M., Palová K., Sluková PZ., Obereignerů R.
Možnosti on-line psychosociální péče pro situace omezeného přímého kontaktu - výzkumný záměr.
2020.
Palová K., Šmahaj J.
Školní psychologové a sociálně-emocionální učení.
2020.
Palová K., Smékalová E.
Druhý krok, socio-emoční výchova na školách.
2019.
Palová K., Smékalová E.
Program Druhý krok - dosavadní výsledky ověřování efektivity v ČR.
2019.
Palová K., Smékalová E.
The Second Step Program: The effectiveness reseacrh in the Czech Republic.
2019.
Palová K.
Primárně preventivní program Druhý krok.
2017.
Palová K., Smékalová E.
Program Druhý krok jako nástroj postojové výchovy.
2017.
Palová K.
Sociálně-emocionální učení v České republice.
2017.
Smékalová E., Lerchová K., Palová K.
Podpora emoční inteligence u dětí mladšího školního věku - preventivní program Druhý krok.
2016.
Palová K., Smékalová E.
ZAČÁTKY PRÁCE S PRIMÁRNĚ PREVENTIVNÍM PROGRAMEM DRUHÝ KROK V ČR.
2016.
Smékalová E., Palová K.
Proč se vztekáš? Sociálně-emocionální učení a jeho význam v rámci základního vzdělávání.
2015.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Jochmannová L., Štýbnar M., Stanke L., Hlavinka A., Sluková PZ., Palová K., Viktorová L., Charvát M.
Webinář Telemedicína v psychologii.
2020.
Palová K., Dolejš M., Petr K.
Adolescent Development.
2019.
Palová K., Dolejš M., Petr K.
No minor feat: Succeeding in Academia (prof. Alexander Vazsonyi).
2019.
Palová K., Dolejš M., Petr K.
The Salience of Self-Control in Child and Adolescent Development (prof. Alexander Vazsonyi).
2019.
Kolařík M., Doležalová A., Hinková O., Chadimová M., Chmelová J., Kozoňová J., Mitášová D., Rataj P., Skokanová D., Uherčíková K., Skokanová E., Stupavská E., Palová K.
XII. národní konference o manželském, partnerském a rodinném poradenství - Současné podoby partnerského a rodinného soužití.
2014.
PROJEKT
Jochmannová L., Sluková PZ., Palová K., Charvát M., Obereignerů R., Viktorová L., Šucha M.
TL04000033 Možnosti on-line psychosociálnı́ péče pro situace omezeného přı́mého kontaktu.
TA0 TAČR.
2020.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.
Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.