Navazující magisterské studium
Magisterská diplomová práce
Informace k zadání magisterských diplomových prací
- Aktuální nformace k zadání magisterských diplomových prací naleznete v dokumentu zde.
- Studenti 1. ročníku navazujícího kombinovaného a prezenčního studia odevzdají zadání diplomové práce do data uvedeného v harmonogramu Katedry psychologie.
Kontakty: eva.aigelova@upol.cz
Vážené studentky a studenti,
ZDE naleznete novou verzi Manuálu pro psaní kvalifikačních prací. Pakliže jste v tomto akademickém roce odevzdávali Zadání bakalářské/magisterské diplomové práce (platí i pro formulář o Změně tématu bc/nmgr práce), je pro vás tato nová verze Manuálu při psaní práce závazná.
Pakliže jste zadání práce odevzdávali dříve než v aktuálním akademickém roce, a toto zadání jste letos neměnili, můžete dále psát dle předchozí verze Manuálu.
Odborné specializace členů katedry a interních postgraduálních studentů
Hledáte vedoucího své DP? Podívejte se na katederní intranet, kde naleznete jak preferovaná témata vyučujících, tak jejich volné kapacity. Do intranetu se přihlásíte stejným přihlašovacím jménem a heslem jako do systému STAG.
Informace k odevzdání magisterských diplomových prací
- soubor ZP nahrajte do IS STAG a vyplňte formulář „Doplnit údaje…“ včetně anotací a dalších požadovaných údajů;
- vyplněný formulář zašlete v podobě naskenované PDF přílohy z Vaší univerzitní e-mailové adresy na e-mailovou adresu své studijní referentky (jméno své studijní referentky najdete po přihlášení do portálu); termín pro odevzdání práce a formuláře je do 2. 12. 2024 23:59.
- studijní referentka Vám zašle odpovědní e-mail s potvrzením o obdržení formuláře a uzavření nahraného souboru v IS STAG – Vaše ZP je považována za odevzdanou;
- odevzdání jednoho výtisku práce je do termínu 10. 12. 2024, student doručí svou závěrečnou práci na katedru psychologie.
Tištěné práce se odevzdají tajemníkovi katedry doktorce Evě Aigelové. V případě nezastižení možno nechat u paní sekretářky Molnárové.
V případě otázek pište na email: eva.aigelova@upol.cz
Průběh obhajob bakalářských a magisterských diplomových prací a průběh SZZk na Katedře psychologie FF UP v Olomouci a norma Státní závěrečná zkouška (SZZk) – souslednost realizace jednotlivých částí SZZk se spojila v jednu normu Průběh obhajob bakalářských a magisterských diplomových prací a průběh SZZk.
Přečtěte si také, prosím, interní normu 2.3 – Průběh obhajob bakalářských a magisterských diplomových prací a průběh SZZk na Katedře psychologie FF UP v Olomouci, která se týká průběhu obhajob bakalářských a magisterských diplomových prací a průběhu státních závěrečných zkoušek.
Zadání práce se již do tištěné práce nevkládá.
Posudek písemných prací na Katedře psychologie FF UP
Zadání, vedení a odevzdání kvalifikačních prací
Seznam zadaných bakalářských a diplomových prací
Aktuální seznam můžete najít na tomto odkazu.
Postup: Zadejte fakultu (Filozofickou), katedru (PCH), rok zadání, který Vás zajímá, případně vyplňte další položky
Státní závěrečné zkoušky
Informace pro studenty absolventských ročníků k organizaci SZZK
Zápis státnicových předmětů
Pokud si studenti nezapsali na začátku zimního semestru do IS STAG státnicové předměty, mohou tak učinit v rámci zápisů letního semestru.
Další informace k zápisu státnicových předmětů můžete najít na webu FF UP zde.
Termíny pro přihlašování na státnicové termíny (obhajob a SZZK) naleznete v harmonogramu katedry.
Studenti magisterského navazujícího prezenčního studia (kteří začali studovat v akademickým rokem 2018/2019 a akademické roky před tímto obdobím v tzv. ,,staré akreditaci“) si zapisují tyto státnicové předměty: SZZK, SZ1-SZ5, MADPM , ale mohou si vybrat mezi (SZ5) Pedagogickou psychologií a (SZ3) Psychologií práce a řízení (celkem tedy 6 předmětů).
Studenti magisterského navazujícího kombinovaného studia (kteří začali studovat v akademickým rokem 2018/2019 a akademické roky před tímto obdobím v tzv. ,,staré akreditaci“) si zapisují tyto státnicové předměty: SZZK, SZ1-SZ5, MADP, ale mohou si vybrat mezi (SZ5) Pedagogickou psychologií a (SZ3) Psychologií práce a řízení (celkem také 6 předmětů).
Studenti magisterského navazujícího prezenčního studia (kteří začali studovat v akademickém roce 2019/2020 a v dalších letech v tzv.„nové akreditaci“) si zapisují tyto státnicové předměty: SZZKM, MS1-MS5, ODPM (celkem 7 předmětů). Z uvedených předmětů si studenti nevybírají. Jdou ke všem SZZK předmětům.
Studenti magisterského navazujícího kombinovaného studia (kteří začali studovat v akademickém roce 2019/2020 a v dalších letech v tzv.„nové akreditaci“) si zapisují tyto státnicové předměty: SZZKN, MS1-MS5, ODPN (celkem 7 předmětů). Z uvedených předmětů si studenti nevybírají. Jdou ke všem SZZK předmětům.
Tematické okruhy SZZK (platné pro studenty, kteří začali studovat v akademickým rokem 2018/2019 a akademické roky před tímto datem v tzv. ,,staré akreditaci“) – 2. ročník navazujícího Mgr. studia
- Psychologie osobnosti
- Psychologie práce
- Klinická psychologie
- Poradenská psychologie
- Pedagogická psychologie
„Stará akreditace“: Státní závěrečná zkouška se skládá ze čtyř předmětů, student si vybírá mezi Psychologií práce a řízení a Pedagogickou psychologií.
Tematické okruhy (platné pro studenty, kteří začali studovat v akademickém roce 2019/2020 tzv. „novou akreditaci“) – 2. ročník navazujícího Mgr. studia
- Psychologie osobnosti
- Psychologie práce a řízení
- Klinická psychologie
- Poradenská psychologie
- Pedagogická a školní psychologie
„Nová akreditace“: Státní závěrečná zkouška se skládá z pěti předmětů, student si nevybírá mezi Psychologií práce a řízení a Pedagogickou a školní psychologií.
Postup k zajištění absolutoria všech předmětů
Pokyny a postup k zajištění absolutoria všech předmětů dle daného studijního plánu (v prezenční i kombinované formě) na Katedře psychologie FF UP
Každý student je povinen studovat dle studijního plánu (verze SP), který byl platný v den jeho zápisu do prvního ročníku studia. SP se studentovi zobrazuje na Portálu UP po jeho přihlášení. Tento postup k zajištění absolutoria všech předmětů daného studijního plánu je určen primárně pro studenty vracející se do studia např. po přerušení studia, po studijním pobytu v zahraničí, kdy dojde k časovému posunu v harmonogramu studia. Postup k zajištění absolutoria všech předmětů dle daného studijního plánu:
- Student si v době zápisu předmětů na daný semestr ve svém studijním plánu vyhledá předměty nutné k absolutoriu (na některé předměty již nemusí být pro aktuální semestr vypsána rozvrhová akce).
- Student se osobně dostaví na sekretariát katedry za L. Molnárovou, kde společně tyto předměty rozklíčují :
a) Předmět se v daném semestru učí pod jinou zkratkou a student je schopen sám určit totožnost předmětu = L. Molnárová vypíše rozvrhovou akci na původní předmět, student si jej v rámci zápisu předmětů v IS STAG zapíše. b) Pokud předmět nemá v daném semestru vypsán rozvrhovou akci, je studentovi doporučeno dostavit se za garantem studia, prof. Panajotis Cakirpaloglu, který určí podobnost s předmětem dle vypsaných rozvrhových akcí (viz Harmonogram a rozvrhy nebo rozvrh dle Portálu UP) = student navštěvuje výuku dle pokynů katedry. Po stanovení konkrétních předmětů výuky:
- v období otevřeného zápisu předmětů si student v součinnosti s L. Molnárovou zapíše vybrané předměty dle daného studijního plánu pod původním kódem;
- výjimečně v období do 30ti dní po ukončení zápisu předmětů zapíše předmět do studijní karty v IS STAG studijní referentka SO pod původním kódem (katedra uvědomí referentku SO).
ii. Doporučí předmět k individuální výuce. Student se na konkrétní podmínky absolutoria domluví osobně s daným vyučujícím = student navštěvuje výuku dle pokynů katedry-vyučujícího a
- v období otevřeného zápisu předmětů si student v součinnosti s L. Molnárovou zapíše vybrané předměty dle daného studijního plánu pod původním kódem;
- výjimečně v období do 30ti dní po ukončení zápisu předmětů zapíše předmět do studijní karty v IS STAG studijní referentka SO pod původním kódem (katedra uvědomí referentku SO).