Bakalářské studium

V prvním roce studia vyučujeme základní disciplíny psychologie (Obecná a kognitivní psychologie, Vývojová psychologie, Dějiny psychologie, Metodologie) a biologie člověka (Anatomie a fyziologie, Neurofyziologie). V následujících dvou letech se zaměřujeme na praktické a speciální znalosti v psychologii osobnosti, klinické psychologii, psychopatologii nebo psychodiagnostice.

Naši studenti absolvují stáže a praxe v klinické i poradenské psychologii a psychologii práce.

Během studia studenti pracují na bakalářské práci, v rámci které provádí samostatný výzkum. Obhajoba práce je součástí státní závěrečné zkoušky na konci studia.

 

Bakalářské diplomové práce

Informace k zadání bakalářských diplomových prací

  • Aktuální informace k zadání bakalářských diplomových prací naleznete v dokumentu zde.
  • Studenti 2. ročníku Bc. kombinovaného a prezenčního studia odevzdají zadání bakalářské práce do data uvedeného v harmonogramu Katedry psychologie.

Kontakty: eva.aigelova@upol.cz

Vážené studentky a studenti,

ZDE naleznete novou verzi Manuálu pro psaní kvalifikačních prací. Pakliže jste v tomto akademickém roce odevzdávali Zadání bakalářské/magisterské diplomové práce (platí i pro formulář o Změně tématu bc/nmgr práce), je pro vás tato nová verze Manuálu při psaní práce závazná.
Pakliže jste zadání práce odevzdávali dříve než v aktuálním akademickém roce, a toto zadání jste letos neměnili, můžete dále psát dle předchozí verze Manuálu.

Odborné specializace členů katedry a interních postgraduálních studentů

Hledáte vedoucího své BDP? Podívejte se na katederní intranet, kde naleznete jak preferovaná témata vyučujících, tak jejich volné kapacity. Do intranetu se přihlásíte stejným přihlašovacím jménem a heslem jako do systému STAG.

 

Informace k odevzdání bakalářských diplomových prací

  1. soubor ZP nahrajte do IS STAG a vyplňte formulář „Doplnit údaje…“ včetně anotací a dalších požadovaných údajů;
  2. vyplněný formulář zašlete v podobě naskenované PDF přílohy z Vaší univerzitní e-mailové adresy na e-mailovou adresu své studijní referentky (jméno své studijní referentky najdete po přihlášení do portálu); termín pro odevzdání  práce a formuláře je do 31. 3. 2025 23:59.
  3. studijní referentka Vám zašle odpovědní e-mail s potvrzením o obdržení formuláře a uzavření nahraného souboru v IS STAG – Vaše ZP je považována za odevzdanou;
  4. odevzdání jednoho výtisku práce je do termínu 7. 4. 2025student doručí svou závěrečnou práci na katedru psychologie.

 

Tištěné práce se odevzdají tajemníkovi katedry doktorce Evě Aigelové. V případě nezastižení možno nechat u paní sekretářky Molnárové.

V případě otázek pište na email: eva.aigelova@upol.cz

Zadání práce se již do tištěné práce nevkládá.

Průběh obhajob bakalářských a magisterských diplomových prací a průběh SZZk na Katedře psychologie FF UP v Olomouci a norma Státní závěrečná zkouška (SZZk) – souslednost realizace jednotlivých částí SZZk se spojila v jednu normu Průběh obhajob bakalářských a magisterských diplomových prací a průběh SZZk.

Přečtěte si také, prosím, interní normu 2.3 – Průběh obhajob bakalářských a magisterských diplomových prací a průběh SZZk na Katedře psychologie FF UP v Olomouci, která se týká průběhu obhajob bakalářských a magisterských diplomových prací a průběhu státních závěrečných zkoušek.

 

Posudek písemných prací na Katedře psychologie FF UP

Zadání, vedení a odevzdání kvalifikačních prací

 

Seznam zadaných bakalářských a diplomových prací

Aktuální seznam můžete najít na tomto odkazu.

Postup: Zadejte fakultu (Filozofickou), katedru (PCH), rok zadání, který Vás zajímá, případně vyplňte další položky.

 

Státní závěrečné zkoušky

Informace pro studenty absolventských ročníků k organizaci SZZK

Bakalářské diplomové práce

Zápis státnicových předmětů

Pokud si studenti nezapsali na začátku zimního semestru do IS STAG státnicové předměty, mohou tak učinit v rámci zápisů letního semestru.

Přečtěte si také, prosím, interní normu 2.3 – Průběh obhajob bakalářských a magisterských diplomových prací a průběh SZZk na Katedře psychologie FF UP v Olomouci, která se týká průběhu obhajob bakalářských a magisterských diplomových prací a průběhu státních závěrečných zkoušek.

Další informace k zápisu státnicových předmětů můžete najít na webu FF UP zde.

Termíny pro přihlašování na státnicové termíny (obhajob a SZZK) naleznete v harmonogramu katedry.

Studenti bakalářského prezenčního studia (tzv. „staré akreditace“, kteří začali studovat v roce 2018/2019 a roky před tímto datem) si zapisují tyto státnicové předměty: SBZKB, BSZ1-BSZ4, BCDP (celkem 6  ředmětů).

Studenti bakalářského kombinovaného studia  (tzv. „staré akreditace“, kteří začali studovat v roce 2018/2019 a roky před tímto datem) si zapisují tyto státnicové předměty: SZZK, BSZ1-BSZ4, BCDP (celkem 6 předmětů).

Studenti bakalářského prezenčního studia (tzv. „nové akreditace“, kteří začali studovat v roce 2019/2020 a posléze) si zapisují tyto státnicové předměty: SZZKB, BS1-BS5, OBPB, BCP (celkem 8 předmětů).

Studenti bakalářského kombinovaného studia (tzv. „nové akreditace“, kteří začali studovat v roce 2019/2020 a posléze) si zapisují tyto státnicové předměty: SZZKD, BS1-BS5, OBPD, BCP (celkem 8 předmětů).

Tematické okruhy (platné pro studenty tzv. „staré akreditace“, kteří začali studovat v roce 2018/2019 a roky před tímto datem – 3. ročník bakalářského studia prezenční i kombinované formy

Tematické okruhy (platné pro studenty tzv. „nové akreditace“, kteří začali studovat v roce 2019/2020 a po tomto datu) – 3. ročník bakalářského studia prezenční i kombinované formy

 

Postup k zajištění absolutoria všech předmětů

Pokyny a postup k zajištění absolutoria všech předmětů dle daného studijního plánu (v prezenční i kombinované formě) na Katedře psychologie FF UP

Každý student je povinen studovat dle studijního plánu (verze SP), který byl platný v den jeho zápisu do prvního ročníku studia. SP se studentovi zobrazuje na Portálu UP po jeho přihlášení. Tento postup k zajištění absolutoria všech předmětů daného studijního plánu je určen primárně pro studenty vracející se do studia např. po přerušení studia, po studijním pobytu v zahraničí, kdy dojde k časovému posunu v harmonogramu studia. Postup k zajištění absolutoria všech předmětů dle daného studijního plánu:

  1. Student si v době zápisu předmětů na daný semestr ve svém studijním plánu vyhledá předměty nutné k absolutoriu (na některé předměty již nemusí být pro aktuální semestr vypsána rozvrhová akce).
  2. Student se osobně dostaví na sekretariát katedry za L. Molnárovou, kde společně tyto předměty rozklíčují :

a) Předmět se v daném semestru učí pod jinou zkratkou a student je schopen sám určit totožnost předmětu = L. Molnárová vypíše rozvrhovou akci na původní předmět, student si jej v rámci zápisu předmětů v IS STAG zapíše. b) Pokud předmět nemá v daném semestru vypsán rozvrhovou akci, je studentovi doporučeno dostavit se za garantem studia, prof. Panajotis Cakirpaloglu,  který: i.      Určí podobnost s předmětem dle vypsaných rozvrhových akcí (viz Harmonogram a rozvrhy nebo rozvrh dle Portálu UP)  = student navštěvuje výuku dle pokynů katedry. Po stanovení konkrétních předmětů výuky:

  1. v období otevřeného zápisu předmětů si student v součinnosti s L. Molnárovou zapíše vybrané předměty dle daného studijního plánu pod původním kódem;
  2. výjimečně v období do 30ti dní po ukončení zápisu předmětů zapíše předmět do studijní karty v IS STAG studijní referentka SO pod původním kódem (katedra uvědomí referentku SO).

ii.      Doporučí předmět k individuální výuce. Student se na konkrétní podmínky absolutoria domluví osobně s daným vyučujícím = student navštěvuje výuku dle pokynů katedry-vyučujícího a

  1. v období otevřeného zápisu předmětů si student v součinnosti s L. Molnárovou zapíše vybrané předměty dle daného studijního plánu pod původním kódem;
  2. výjimečně v období do 30ti dní po ukončení zápisu předmětů zapíše předmět do studijní karty v IS STAG studijní referentka SO pod původním kódem (katedra uvědomí referentku SO).

 

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)