Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku

XXI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku

Téma konference: „Vykloubený svět: Jak může kvalitativní výzkum napomoci řešení palčivých otázek dnešní společnosti?“.
Datum konání: 2. - 3. února 2022
Místo konání: Konvikt – Umělecké centrum Univerzity Palackého v Olomouci
Webová stránka konference 

XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku

Téma konference: „Až bude moje duše bez těla“.
Datum konání: 29. – 30. ledna 2018
Místo konání: Konvikt – Umělecké centrum Univerzity Palackého v Olomouci
Bulletin konference
Obálka bulletinu

Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku 2015

Termín: 2. – 3. 2. 2015
Téma: „Jak to děláme. Proces kvalitativní analýzy pohledem zkušených výzkumníků.“
Místo konání: Konvikt – Umělecké centrum Univerzity Palackého v Olomouci (Univerzitní 3, 779 00 Olomouc)

Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku 2014

Termín: 20. – 21. 1. 2014
Téma: „Tužka a papír nebo počítač?“
Místo konání: Zdravotně sociální fakulta Jihočeské univerzity České Budějovice

Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku 2013

Termín: 21. – 22. 1. 2013
Téma: „Hranice normality“
Místo konání: Umělecké centrum KONVIKT Univerzity Palackého v Olomouci

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)