Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku

XXI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku

Téma konference: „Vykloubený svět: Jak může kvalitativní výzkum napomoci řešení palčivých otázek dnešní společnosti?“.
Datum konání: 2. - 3. února 2022
Místo konání: Konvikt – Umělecké centrum Univerzity Palackého v Olomouci
Webová stránka konference 

XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku

Téma konference: „Až bude moje duše bez těla“.
Datum konání: 29. – 30. ledna 2018
Místo konání: Konvikt – Umělecké centrum Univerzity Palackého v Olomouci
Bulletin konference
Obálka bulletinu

Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku 2015

Termín: 2. – 3. 2. 2015
Téma: „Jak to děláme. Proces kvalitativní analýzy pohledem zkušených výzkumníků.“
Místo konání: Konvikt – Umělecké centrum Univerzity Palackého v Olomouci (Univerzitní 3, 779 00 Olomouc)

Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku 2014

Termín: 20. – 21. 1. 2014
Téma: „Tužka a papír nebo počítač?“
Místo konání: Zdravotně sociální fakulta Jihočeské univerzity České Budějovice

Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku 2013

Termín: 21. – 22. 1. 2013
Téma: „Hranice normality“
Místo konání: Umělecké centrum KONVIKT Univerzity Palackého v Olomouci

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)